Blogger Layouts

Rabu, 13 April 2011

persoalan cinta

kenapa kadang2 aku masih ingatkan dia walaupun diri ini begitu benci padanya....
kenapa terlalu susah untuk aku menghilangkan dia dari ingatan aku.. 
kenapa masih ada rasa untuk memaafkan segala perbuatannya 
yang sangat menyakitkan aku

adakah aku masih sayang dia...
adakah aku memang masih perlukan dia...
adakah dia masih ada dalam hatiku walaupun aku kata aku dah buang dia
adakah aku patut membutakan saja mata ini untuk melihat perbuatannya.....

 dan persoalannya 
hadirkah dia waktu aku sedih
hadirkah dia waktu aku memerlukannya
hadirkah dia saat aku merasakan diri ini tidak berteman

bahagiakah aku tika dia hindariku
bahagiakah aku tika dia menyepi tanpa kata
dan
bahagiakah aku melihat kebahagiaannya bersama insan lain...

Tiada ulasan:

alunan lagu ina'yya