Blogger Layouts

Ahad, 10 April 2011

sayang....

ingat lagi sayang waktu kita bersama....
sayang terlalu kasihkan saya tika itu....
sayang tak pernah sekali pun sakitkan hati saya....
setiap masa sayang buat hati saya berbunga....

kalaulah sayang tahu, 
cinta sayanglah buat saya kuat
cinta sayanglah pembakar semangat saya
dan cinta sayanglah saya rasakan kebahagiaan itu...

sayang ingat lagi kan kenangan cinta kita?
masa saya sakit, sayanglah ubat paling mujarab
masa saya buntu, sayanglah jalan keluarnya
masa saya sedih, sayanglah badut yg buat saya ketawa lagi

sayang, sampai bile2 pun saya xkan lupakan sayang
gelak tawa sayang, raut wajah sayang, senyuman sayang,
kemanjaan sayang, takkan mungkin saya lupa

sayang, saya tahu sayang masih perlukan saya kan?
saya tahu sayang masih menganggap saya permaisuri sayang
saya tahu sayang takkan mampu hidup tanpa saya
saya tahu bukan kehendak sayang kita berpisah kan?

kita terimalah hakikat perpisahan ini
percayalah sayang, ini semua ada hikmah
dan percayalah saya sangat mencintai sayang
percayalah rindu dan cinta saya hanya untuk sayang

untuk selamanya.......

Tiada ulasan:

alunan lagu ina'yya