Blogger Layouts

Isnin, 21 Mac 2011

khilaf diri ini

bertahun kita berpisah namun diri ini masih tidak dapat melupakan mu
mengapa? mengapa aku masih menunggumu, setia menunggu?
pergilah sayang, pergilah dari hidup ini, aku tak mahu lagi mencintaimu, menyayangimu,
aku tak mahu kasih, aku tak mahu. biarkan lah aku sendiri, sendiri dan terus menyepi,

aku derita, derita mencintaimu, derita kerana terlalu menyayangimu, 
kepuraan kamu buat aku terikat dengan janji manismu,
aku mohon padamu kasih, ambil kembali segala cinta palsu yang pernah kau berikan,
seketika aku terlena dengan belaian nafsu itu, 
memang aku bodoh, bodoh kerana terlena dek belaian hina itu.

kini aku sedar, aku khilaf padaNya,
perpisahan kita satu kebahagiaan bagiku, 
aku kini lebih tenang, cuma satu kataku padamu
terima kasih kerana meninggalkan ku. 

Tiada ulasan:

alunan lagu ina'yya